Мода

Датският бранд Trendhim в България

By  | 

Какво се случва, когато съберете на едно място ентусиазъм, енергия и желание за нещо повече?

Точно преди десет години двама младежи, тъкмо завършили гимназия в Хорсенс, Дания, решават, че трябва да вложат цялата си енергия в това да развият свой собствен бизнес с две съвсем различни идеи – разнос на хляб през уикендите или обетованата земя на мъжки аксесоари. Тъй като самите те имат проблем през това време да намерят оригинални и добре изглеждащи мъжки аксесоари, приемат като мисия да предложат това на всички мъже.

Така се ражда Trendhim.

Себастиан и Микел в началото на Trendhim

Всяка добра идея започва така – с малко наивност и множо жар.

С начален капитал изкаран от почасово разнасяне на вестници и помощ от родителите, Микел и Себастиан основават сайтът на Trendhim и започват да купуват продукти, които да предлагат на едно място, като в началото залагат най-вече на мъжките гривни. В конкурентната сфера на модата са нужни много инвестиции и постоянна усилена работа, затова двамата ни предприемачи продължават работа почасово към пощата, за да осигурят нужния капитал за тяхната мечта.

Чудесата се случват през 2010, когато Себастиан и Микел вече изкарват достатъчно, за да напуснат работата към пощата и да се отдадат изцяло на Trendhim. Наемат апартамент, който използват и като склад за стоката и работят заедно по 16 часа, 7 дни в седмицата. „Буквално имахме кашони с артикули във всеки ъгъл на апартамента и двамата спяхме на малки матраци в хола.“ – си спомнят те.

Рим не е построен за един ден, и Микел и Себастиан са наясно с това, те влагат целия си ентусиазъм в своето начинание, за да изградят нещо невероятно.

Ракетата е направена, за да лети бързо, а не направо

През 2012 предприемачите решават да основат собствена линия мъжки аксесоари – Lucleon, за да могат да предложат нещо повече на своите клиенти, освен чудесното обслужване, безплатната доставка и възможността за връщане на стоките, искат да предложат колкото се може по-голям избор.

2013-2014 нещата потръгват с невероятно скорост – екипът се разраства с още един ентусиазиран партньор, който може би благодарение на пристрастеността си към Red Bull допълнително окрилява екипът. Вместо сами да опаковат всяка поръчка, започват да наемат млади студенти, които да вършат тази работа, за да могат те да се съсредоточат върху бизнеса. До края на 2014 те успяват да разраснат компанията в Норвегия, Швеция, Финландия и Холандия, както и удвоят колекцията си от предлагани артикули.

Екипът на Trendhim

2015 – Невероятно преживяване

През 2015 екипът се увеличава, а складът от 200м2 става толкова тесен, че бизнесът се мести в по-голяма централа. Дните на ергенската квартира и спането на матраци в хола вече са отминали.

Някой може да си каже: „Ето сега вече се превръщат в истински професионалисти!“ Но, тъкмо обратното, в традиционния смисъл на думата.

Една от основните ценности е „Отпуснете се“ и това е нещо, което всеки един в Trendhim цени от сърце. Взето е решението още в началото, че не искат да стават професионалисти просто в името на професионализма. Нито като компания, нито като отделни личности. Решени са винаги да говорят с клиентите си на обикновен език, като човек с човек.

Най-важните решения се взимат заедно

През 2016, повреме на обедната почивка, докато всички са събрани около масата, екипът решава, че е време да навлязат и в други страни. Трябва да изберат 2 от 11 европейски страни. Тогава някой каза: „Ами, защо да не отворим магазини във всички 11 държави?“

Така и става, сайтът се превежда на 8 езика, а предлаганите артикули се увеличават до 5000.

В момента Trendhim навлиза и на българския пазар, за да даде на мъжката част стил и качество на едно място с чудесно обслужване.

Александра Томова e главен редактор на сайта codefashion.bg. Тя е филолог по образование и магистър по Журналистина и медии. Нейната страст са модата, писането и новите технологии. Редактор е и на неделното сутрешно токшоу "Дами Канят" и модното предаване "Закачалки" по Code Fashion TV.

Leave a Reply